Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Üdv!

Mára egy, már jól ismert kiadótól hoztam nektek egy franyó kis büntetést! Viszont, ha megnézitek a videót látni fogjátok, hogy az intró és az outró rész teljesen más mint ami eddig volt. Ennek az az egyszerű oka van, hogy fogtam magam és csináltam egy másikat. Nem kell beszarni, tartalmilag nem fognak változni a dolgok, viszont most, ha már ilyen japán stílusúra sikeredett az in/outro, akkor stílszerűen egy genki-genki büntivel mutatom be nektek azt! Na de elég a pofázásból következzen a sárga kígyós büntetés! Injoy!:D

 2012.02.28. 21:00 komment

Címkék: beteg japán bizarr durva vbk genki-genki :Bizarr :VBK :Japán

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása