Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sajnos mindig le vagyok maradva a celebvilág eseményeiről, rosszabb esetben ezek el sem jutnak hozzám. Jobb későn mint soha, végre én is láthattam Fekete Pákó legújabb szerzeményét. Tanúi lehetünk a művész fejlődésének, akinek sikerült végre a zenei stílusok legigényesebb és legjobb műfajához is eljutnia, és abban, a többi magyar előadóval egyetemben maradandót alkotnia.

 2012.10.11. 23:44 komment

Címkék: zene gagyi rap házban Pákó Fekete utsza :Zene durczimurczi

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása