Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

...hogy miért mondom ezt? Nézzétek meg ezt a videót, és rájöttök...(emailbe kaptuk, szintén Badi-g től)

...persze, ezt eddig is tudtuk, és talán épp ezért még szarabb a helyzet! Ne értsétek félre, nem vagyok valami kibebaszott állatvédő, vagy ilyesmi, én is szoktam disznót/csirkét vágni etc, de ez azért pöppet gusztustalan..

 2011.03.26. 21:00 komment

Címkék: videó halál állat vér dög durva állatok fáj vbk embertelen szenved gyilok nagyüzem kinzás :Durva :VBK

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása