Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sok blogon olvastam, hogy az adott posztoló úgy kezdi a hülyeségeit felvezetni, hogy „valamelyik nap…” tehát most én is úgy kezdem, hogy valamelyik nap a csajom, a haverok, meg jómagam leruccantunk a Volgához fürcsizni, nem volt hideg, csak mínusz 15 fokpercelsius, ezért nagyon megitattam az asszonykámat, és rákényszerítettem, hogy vetkőzzön meztlenre és eredjen befelé fürödni, hogy csoportos recskázást tarthassunk!

Hát sajnos túladagoltam a vodkát a csajnak, úgyhogy nem annyira jött össze a recska, de legalább kacagtunk egy jót. A baj csak az, hogy a nagy nevetésben megszorikáztam a kukim, ezt lentebbi képen láthatjátok!

Kattints ide, és nézd meg a(z) std_ulcerations_1.jpg képet teljes méretben!

Amúgy nagy gyermekbarát vagyok, az egyik legfontosabb dolognak tartom, hogy a gyerekeket már pelenkás korukban rászoktassuk az egészséges életre, többek közt a sportra. Ma már sokkal divatosabb a gördeszka, mint pl. a szertorna, meg ilyesmik, tehát ehhez igazodva állítom össze a programomat a fiatalok sportba való be integrációjára.

A másik nagy divat manapság, a fahéjzabálás, amit én nem csinálok, viszont öröm nézni ezt a sok tirpákot, ahogy bekajázzák a fahéjat és utána szenvednek! Itt is van a kedvenc videóm ebben a témában, mindenki fogyassza egészséggel!

Lehet, hogy nem fahéj, de biztos, hogy kurva szar bekajázni!

Kattints ide, és nézd meg a(z) bootleg_products_8.jpg képet teljes méretben!

Kattints ide, és nézd meg a(z) bootleg_products_10.jpg képet teljes méretben!

Kattints ide, és nézd meg a(z) choke_me_now_4.jpg képet teljes méretben!

Kattints ide, és nézd meg a(z) clash_of_the_titans_polish_version_1.jpg képet teljes méretben!

Kattints ide, és nézd meg a(z) Cum_comes_out_nose.gif képet teljes méretben!

Kattints ide, és nézd meg a(z) cum_splat_10.jpg képet teljes méretben!

Kattints ide, és nézd meg a(z) FGballdog.gif képet teljes méretben!

Kattints ide, és nézd meg a(z) FGCatpreparetodie.gif képet teljes méretben!

Kattints ide, és nézd meg a(z) hottie_over_60_5.jpg képet teljes méretben!

Kattints ide, és nézd meg a(z) im_fucking_pressive.gif képet teljes méretben!

Kattints ide, és nézd meg a(z) man_s_best_friend_e4_3.jpg képet teljes méretben!

Kattints ide, és nézd meg a(z) 4-3.jpg képet teljes méretben!

Kattints ide, és nézd meg a(z) slotmachine_ass_2.jpg képet teljes méretben!

Kattints ide, és nézd meg a(z) suspended_4.jpg képet teljes méretben!

Kattints ide, és nézd meg a(z) tanya_song_f7_3.jpg képet teljes méretben!

Kattints ide, és nézd meg a(z) team_work_55_2.gif képet teljes méretben!

Kattints ide, és nézd meg a(z) team_work_55_3.gif képet teljes méretben!

Kattints ide, és nézd meg a(z) the_starfish_weiner.jpg képet teljes méretben!

Kattints ide, és nézd meg a(z) what_did_you_do_today.jpg képet teljes méretben!

Kattints ide, és nézd meg a(z) whats_under_the_hood_8.jpg képet teljes méretben!

A végére pedig egy privát videó! Nemrégiben Csirekkel találkoztam üzleti megbeszélés céljából! Nevezhetjük a dolgot kasztingnak!

Csirek jól megfelelt, ezért úgy döntöttem, hogy megfinanszírozom neki, hogy levágják azt a csúnya kolbászt a lába közéből!

 

 2012.03.27. 15:02 komment

Címkék: beteg bizarr durva disztroj wtf epic agyfasz vbk :Bizarr :VBK

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása