Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ezekkel a képekkel tisztelte meg szerkesztőségünket egyik kedves olvasónk, a "pervi fehérneműs srác".  Szeretem amúgy a perverz embereket, a hétköznapi emberek megmondom őszintén néha eléggé untatnak. Nekik megvannak a maguk kis titkai (sőt titkos életük!) amik azért sokkal érdekesebbek és tényleg titkosak, nem olyanok, mint az átlagember mocskos kis titkai. Sokszor igazán mocskosak, igazán titkosak, és ez valahogy olyan izgalmas, de tényleg... :D

Kattints ide, és nézd meg a(z) Nevtelen.jpg képet teljes méretben!

Első gondolatom az volt, hogy vajon más színű tangában is dugható-e a popsija, mert a piros szerintem nem olyan jó, én legalébbis jobban szeretem a fehér, fekete, vörös vagy barna alsóneműket. És ha már témánál vagyunk, nem beleszólásképp vagy bántásképp, meg ilyesmi, de legyünk már kicsikét igényesebbek, egyik képen kifittyen a cetli, másikon szandiban az ágyban, de az első képen az a színkombó... Nah... az mindent visz. Anyukám is (meg még sokan) azt vallják, hogy az apróságokban és a részletekben is sokkal több rejlik, mint gondolnánk.

"combfixben ágyra feltett lábbal"

Kattints ide, és nézd meg a(z) combfixben_agyra_feltett_labbal.jpg képet teljes méretben!

Persze ha a jó a tapintása, akkor ha sötét van, teszem azt, úgyis mindegy. Én, ha egy ilyen dugható popsival először találkoznék, akkor úgyis azt szeretném, ha sötét lenne. Először mindig úgy szeretem, (vagy ha sok időre utazik el a nőm) nem tudom ti hogy vagytok ezzel, de szerintem teljes vaksötétben, főleg ha csönd van, és nem pofázik egyik ember sem, nem is megy zene se, az nekem NAGYON izgalmas és izgató. Maga az a várakozás. És hogy nem látni, csak tapintani érezni, ez sokkal erotikusabb, mintha az ember pofájába kapja a széttárt pina látványát. Nem vetem meg azt sem persze, de értitek.... Én olyankor (a sötét várakozásban) néha úgy érzem megőrülök. Na de elkalandoztam...
Szóval először úgyis mindegy volna, később pedig finoman utalnék rá, hogy a szandikás összeállítás mennyivel jobb, másabb, mint az első kép. Persze, ha a képek így időrendben készültek, az mutathatja a rajtuk szereplő, pucsító, faszra váró popsi gazdájának jó irányba tartó fejlődését, ízlésének finomodását.

"dugható popsim piros tangában"

Kattints ide, és nézd meg a(z) dughato_popsim_piros_tangaban.jpg képet teljes méretben!

Persze önmagában az, hogy valaki ilyen bugyikat húzzon magára az annyira még nem is perverz, mintha hányós/polipos/faszkettévágós témákra izgulna, de azért sokkal érdekesebb, mint egy szimpla buzi, akik nagyrésze szerintem ugyanolyan dögunalmas ember, mint egy heteró kispolgár.

"pucsitok faszra várva ciklámen tangába combfixbe szandiba"

Kattints ide, és nézd meg a(z) pucsitok_faszra_varva_ciklamen_tangaba_combfixb.jpg képet teljes méretben!

A következő képen vagy csak én vagyok vak, aki nem látja a vibrit, vagy benyelte azt ez a mohó popsi. xD

"vibri a popsimban"

Kattints ide, és nézd meg a(z) vibri_a_popsimban.jpg képet teljes méretben!

Ápdét: rákerestem közben erre az emailcímre, hátha valami még kiderül ezen a pár képen kívül, és ki is derült... ^^
Mivel ezek ezeket nyilvános oldalakra is kitette barátunk, a címével egyetemben,  talán most kivételesen nem baj, ha ezt itt is közzéteszem.  Szóval lényeg, hogy ő 32 éves "hobbi travi" , aki szexis feműért cserébe örömet okoz azoknak, akiknek az ilyesmi örömet okoz :D

És itt van még néhány kép, amit már én vadásztam össze, hogy ne morogjatok, hogy kevés a kép :'D

Kattints ide, és nézd meg a(z) vbk_puruttya_magyar_travi_1.jpg képet teljes méretben!

Erről a pervezkedésről meg az jut eszembe, hogy a legtöbb embernek (vagyis inkább a legtöbb férfinek) azért van valami mocskos/ocsmány/különleges/akármilyen de mégis perv vágya vagy fantáziája. 

Kattints ide, és nézd meg a(z) vbk_puruttya_magyar_travi_2.jpg képet teljes méretben!

Néhányuknak ez meg is valósul. Nekem is van pár, de azok mondjuk nem ilyen "meleg" dolgok :D

Kattints ide, és nézd meg a(z) vbk_puruttya_magyar_travi_3.jpg képet teljes méretben!

Mások pervez élete, vagy fantáziája engem mindig is roppant mód érdekelt, neten is rengeteg ilyen fórumot olvastam már az évek során magyarul, angolul, sőt franciául is. Sajnos akkor még nem létezett ez a kis puruttya közösség, és már fogalmam sincs, hogy ezeket hol olvastam, de biztos posztoltam volna őket ezerrel.

Kattints ide, és nézd meg a(z) vbk_puruttya_magyar_travi_4.jpg képet teljes méretben!

De ha valakinek vannak ilyen linkjei (ha lehet, akkor magyar, mert faszom se fog ennyit fordítani) az kisegíthetne, sőt az lenne a legjobb, ha ti is megosztanátok ezeket a titkaitokat, leírva olyan dolgokat, amiket még talán soha senkinek, még neten sem mertetek elmondani.

Kattints ide, és nézd meg a(z) vbk_puruttya_magyar_travi_5.jpg képet teljes méretben!

Legjobb lenne persze ha igazi megtörtént vagy fanziált ocsmányságokat/vagy különcségeket írnátok, ami tényleg igaz, és amit nem csak viccből találtok ki, de azok is jöhetnek persze, ha nincs más...

Kattints ide, és nézd meg a(z) vbk_puruttya_magyar_travi_6.jpg képet teljes méretben!

(és ezt eljuttatni hozzám, úgy, hogy pl csináltok egy kamu emailcímet, onnan írtok a vbk címre - nem mintha nem lennék ilyen téren maximálisan, sőt paranoiásan diszkrét, csak jobb ez így.) Kíváncs vagyok, fog-e írni valaki ebben a témában... Ha írtok, akkor én is írok egy-két megtörtént sztorit vagy fantáziát :)

 2011.12.19. 21:08 komment

Címkék: képek exkluzív perverz levél srác vbk travi pervi tranyó fehérneműs :Agyfasz :Bizarr :VBK

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása