Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ezt a bejegyzést kultúrtörténeti érdekességnek szánom. Az egyik híres BME videóban szereplő bácsit láthatjuk itt gyorsítás nélkül, vágatlanul (mármint én nem vágtam bele) Aki nem ismerné fel ezt a puruttyabácsit, az megtekintheti az ominózus videót is a tovább után.

Próbáltam ezt a vidit bizarron vagy a sima purutykán megtalálni, sajnos nem jártam sikerrel, pedig nem lézeik, hogy nincs fönn ez a klasszikus! Az agyfasz zenét mindenesetre kicseréltem másra (Zagar - Train). 0:20 körül láthatjuk a fenti produkciót.

 2011.10.18. 22:02 komment

Címkék: videó válogatás vér bme durva véres fáj fájdalmas cbt hasikó hústű :Durva :Bizarr :VBK

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása