Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tegnap előtt Csirkebubus szétosztott a szerkesztőségben a jutalékokat, amiket Ti az olvasók ajánlottatok fel kiskutyák meg kismacskák megmentésére, ami persze kamu volt, mert általában ezekből a lóvékból amiket kicsalunk mindenkiből, elkurvázzuk,eldrogozzuk, vagy kegyetlenül elveretjük magunkat valami dominával, ami nem olcsó, úgyhogy továbbra is támogassátok szorgosan a VBK kisállat menhely alapítványt! 

Kattints ide, és nézd meg a(z) 387581_194402140633881_100001922905654_435485_6695.jpg képet teljes méretben!

Na az volt, hogy tegnap előtt Csirek kiosztotta a lóvét, és mint említettem ilyenkor általában geci nagy bulikat csapunk, meghívjuk a kis Grofót meg ilyenek, de most más volt, mert mint kiderült a tegnapi kukis videó Csirek home videója volt, tehát aki látta a videót az tudja, hogy miért nem tudott eljönni velünk mulatni!

Ezért oda adta zsét és elhatároztam, hogy egymagam nyakamba veszem a magyar vidéket, így beugrottam teszkóba, vettem két liter kannást és elindultam. Nem jutottam messzire, mert a vonaton találkoztam egy homokos szigánnyal, és… de ez már egy másik történet! Szóval a valamilyen furcsa módon a Nyárapáti denszklubban kötöttem ki! Mivel én nem vagyok hozzá szokva az ilyen jellegű mulatókhoz, nem értettem, hogy miért áll az ajtóban, egy fekete hajú Cilobita és egy alkoholista kéjbuzi keveréke lányba, meg egy élőhalott kiszáradt szekrénydémon, de mivel addigra már ütött a koccintó,szívesen befáradtam, mert részegen előjön a tetembaszó énem…

Kattints ide, és nézd meg a(z) 387581_194402143967214_100001922905654_435486_1737.jpg képet teljes méretben!

Gyorsan nyomattam is velük egy képet, sajnos az élőhalott embersivataggal nem sikerült képet csinálnom, mert addigra már eltűnt, szerintem a wécében volt, hogy újra fesse a haja tövét barnára, mert megjegyeztem, hogy rohadt gusztustalan, de helyette jött egy faluvégi házőrző, és higgyétek el nem csak azzal a négyzet centis bibír csókkal az arcán képes elriasztani a csúnya betörőt, no meg ottmaradt a Cilobita, akire a borra sör kombó miatt anyira rágerjedtem, hogy mondtam is neki, hogy túrnám a farát, mint disznó a darát!

Szóval a duda orrú kis buzi ott a kép közepén az arany ászokkal a kezében én vagyok, mondjuk nem tudom, hogy süllyedhettem odáig, hogy olyan sört ittam, előfordulhat az is, hogy valamelyik üres asztalon találtam amiben volt még pár korgy! Ebből is csak problémám lesz, mert kis takony létemre elmegyek vidékre, hogy italozzak, szóval anyu, ha nézed, ne harizz rám!

Kattints ide, és nézd meg a(z) 387581_194402150633880_100001922905654_435488_1182.jpg képet teljes méretben!

A következő kép nagyon rossz emlékeket őriz, mert mint látjátok megjelent a Cilobita ura, Pinhead, akiről azt kell tudni, hogy a börjakója bizony emberi skalpból lett varratva! Amikor meglátta, hogy az a fél lény hogy nekivetkőzött, egyből elöntötte a harag, gyorsba ráncba is szedte, de ahogy a csaj felkapta azt a különlegesen visszataszító színes sálat, elhatároztam, hogy meg kell minden áron szerezni azt a bigét, mer ha nem szétdurran a tököm, és fasz nélkül nem tudok többet önkielégíteni elite painre, tehát kénytelen leszek más hobbi után nézni, a változásokat meg nem kamázom, szóval itt baszás lesz a végén úgyis!

Kattints ide, és nézd meg a(z) 387581_194402153967213_100001922905654_435489_1497.jpg képet teljes méretben!

Az a vérnyomásbeteg forma ott középen, aki biztos sokat ivott, és most azt hiszi magáról, hogy ez egy jó kép lett, nem tudom, hogy a faszomba került oda, de még szerencse, hogy nem találkoztam vele, mert ha észleltem volna a halál közeli állapotát, biztos, hogy még a baj bekövetkezte előtt újraélesztem, majd intubálom, és mint azt tudjátok a denszklubban nincsen gégecső meg ilyenek, max a falba, így kénytelen lettem volna a tökömet lenyomni a torkán, ami már csak azért is undi lett volna, mert biztosra veszem, hogy addigra már legalább 3x belehánytam az ölembe…

Aztán van ott még az a mutogatós, amelyiknek véletlen kétoldalt megszaladt a borotva a kezében, és úgy néz ki, mint egy bulémiás keljfeljancsi, megspékelve egy kis autizmussal, aki csak azért volt ott, mert ilyenkor diszkotek idején bezár az ovi. A másik gyereken nem látszik, de meg van kötözve, mert sajnos kényszerbeteg és veszélyben van tőle ott hátul az a lambéria!

Kattints ide, és nézd meg a(z) 393339_194403093967119_100001922905654_435492_1557.jpg képet teljes méretben!

Majd hajnaltájt megérkezett a helyi melegfront érdekképviselője, aki miatt az amúgy is rosszul szellőző épületben a hőmérséklet nagyon megemelkedett, a hűtést is csak úgy lehetett megoldani, hogy mindenki ölelgetett mindenkit, így nem a levegőbe távozott a sok hő, hanem elnyelte azt az ölelkezők habfehér teste!

Kattints ide, és nézd meg a(z) 393339_194403100633785_100001922905654_435494_1420.jpg képet teljes méretben!

Majd a bulit egy őrületes gengbengel zártuk, sajnos arról már nem készültek képek mert a fényképezőgépem, csak úgy mint az a pezsgősüveg egészen Pestig a seggemet tágította, de higgyétek el, félelmetesen jó parti volt, szeretnék még sok ilyet!

Kattints ide, és nézd meg a(z) 393339_194403103967118_100001922905654_435495_8339.jpg képet teljes méretben!

Trollolóó! 

Kattints ide, és nézd meg a(z) trollfesz.jpg képet teljes méretben!

 2012.03.29. 19:01 komment

Címkék: buli képek party idióta olvasmány vbk :Agyfasz :VBK

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása