Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szia drága déli gyümölcs/zöldség/kakaóféle kisasszonyka!

Tudod én a Te legnagyobb rajongód vagyok itt a mi kis blogocskánkon! Sokat gondolkoztam azon, hogy mi legyen a módja annak, hogy bevalljam neked az érzéseimet. Aztán úgy döntöttem, hogy így egy poszt formájában osztom meg veled, és a nagyvilággal, hogy mit érzek ilyenkor!

Kattints ide, és nézd meg a(z) szerelmes_level.jpg képet teljes méretben!

Szeretnélek elhívni randevúzni is! Egy hármas találkát képzelnék el veled, méghozzá Japánban! (Egyébként a repjegyet meg ilyenek én fizetem majd!;D) Hogy pontosan mire is gondolok, azt az alábbi videóban láthatod majd!

Hát nem lenne meseszép? Ti ketten Marival alakítanátok a kígyó bűvölőket, én meg felkapnék egy parókát, a mellem az majdnem akkora, mert dagi vagyok, szólna a Patakitól a Gyere őrült, a kígyók sziszegnének, mi meg csak élveznénk ezeket a remek eseményeket!

a jövöl-e?

 2012.02.19. 22:02 komment

Címkék: beteg videó japán bizarr durva agyfasz vbk :Bizarr :VBK :Japán

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása